Новини факультету

Студенти-біологи повернулися до навчання в аудиторії

У процесі підготовки здобувачів освіти біологічного напряму важливе місце відведене практичній складовій.

Організація і проведення лабораторних занять забезпечує ефективність практичної підготовки сучасних фахівців-біологів, є складовою частиною професійної підготовки майбутніх вчителів біології. Робота здобувачів освіти на лабораторних заняттях сприяє формуванню у них необхідних практичних умінь і навичок, які у повній мірі не можливо сформувати дистанційно.

У зв’язку із цим для студентів природничо-географічного факультету було організоване навчання за змішаною формою: лекційні заняття проходять дистанційно, а лабораторні й практичні заняття проводяться в очному форматі. У 1 семестрі 2023-2024 н.р. навчальний розклад був укладений таким чином, що студентам були визначені окремі лекційні тижні й окремі тижні лабораторних і практичних занять.

У жовтні 2023 року для здобувачів ОР Бакалавр спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) та 091 Біологія, а також Освітніх програм факультету, за якими вивчаються біологічні дисципліни за другою спеціальністю: Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) та Середня освіта (Хімія. Біологія та здоров’я людини) були проведені лабораторні інтенсиви в очному форматі. Протягом двох тижнів студенти працювали на кафедрі біології та методики навчання біології під час проведення занять з «Ботаніки» (612, 614, 621, 622, 623, 721 академічні групи), «Мікології» (612, 614 академічні групи), «Зоології» (612, 614, 621, 622, 623, 721 академічні групи), «Цитології з основами гістології та ембріології» (612 академічна група), «Гістології з основами ембріології» (614 академічна група), «Загальної екології» (632, 633, 634 академічні групи), «Основ філогенії рослин і тварин» (622, 623 академічні групи).

Практичні і лабораторні заняття проводилися у навчальних кабінетах і спеціалізованих лабораторіях кафедри, обладнаних всім необхідним: лабораторним посудом, приладами та об’єктами для вивчення, що дозволило на високому рівні проводити різноманітні досліди з біологічних дисциплін. Під час повітряних тривог здобувачі разом із викладачами спускалися у приміщення укриття, де навчання продовжувалося.

Після завершення лабораторного практикуму студенти відмічали, що незважаючи на зручність дистанційного навчання, їм більше до вподоби заняття в очному режимі, живе спілкування з викладачами та друзями. Дистанційне навчання дозволяє отримати теоретичні знання, але не замінить реальну практичну підготовку.

Меню