Новини факультету

Природничо-географічний факультет СумДПУ та факультет природничої освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі успішно реалізували Програму внутрішньої академічної мобільності

Природничо-географічний факультет Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка та факультет природничої освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі розвивають активну співпрацю, реалізуючи програми внутрішньої академічної мобільності здобувачів освіти.

У межах програми учасниками мобільності від СумДПУ стали студентки третього курсу за спеціальністю 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини): Аліна Ткаченко та Євгенія Яркова (ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Початкова освіта»; Єва Грищенко (ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Психологія». У Переяславському університеті вони успішно завершили навчання з дисципліни «Основи молекулярної біології та генетики».

До СумДПУ на мобільність були прийняті студенти факультету природничої освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Природничі науки): Інна Івашкова та Юлія Сентіщева вивчали дисципліну «Фізіологія рослин» за ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Психологія»; Олександра Гостар та Тетяна Божко опановували курс «Основи хімії біологічно активних речовин» за ОП «Середня освіта (Хімія. Біологія)».

Усі здобувачі освіти успішно завершили вивчення дисциплін, демонструючи високий рівень підготовки.

Завершальним етапом співпраці стала спільна зустріч у форматі Zoom-конференції, де учасники поділилися враженнями від навчання, обговорили досягнення та значення академічної мобільності для особистісного й професійного розвитку. У зустрічі також взяли участь керівники і завідувачі кафедр від обох факультетів, координатори програм академічної мобільності, гаранти відповідних освітніх програм та викладачі дисциплін, які студенти опановували під час мобільності.

Програми внутрішньої академічної мобільності відкривають нові можливості для здобувачів освіти: поглиблюють знання, сприяють обміну досвідом між університетами та розширюють горизонти адаптації до нового академічного середовища. Важливість таких ініціатив для розвитку освіти та науки не можна переоцінити, адже вони сприяють інтеграції академічної спільноти та створюють передумови для подальших спільних проєктів.

Меню