Майбутній географ має володіти «інстинктом місцевості». Відомий географ М.М. Баранський писав, що для отримання практичних умінь і навичок «потрібний живий показ на практиці», а «географія – це не підручник географії, а саме життя».
Навчальна практика з географії має на меті закріплення теоретичних знань, практичних умінь і навичок, що отримані студентами під час аудиторних занять, оволодіння методами польових досліджень, формування у студентів географічного мислення та встановлення закономірностей і причинно-наслідкових зв’язків між різними процесами і явищами.
Природні об’єкти є яскравими наочними посібниками. Одним із таких об’єктів є Могрицький ландшафтний заказник місцевого значення (с. Могриця Сумського району), який 16 червня відвідали студенти 722 групи спеціальності 106 Географія в межах навчальної практики з географії, а саме геоморфології. На природних та штучних відслоненнях крейди, де можна зібрати різноманітний палеонтологічний матеріал: скам’янілі корали, плечоногі, черевоногі, двостулкові та головоногі молюски, морські їжаки, зуби акул студенти вдосконалили практичні навички та вміння опису відслонення, відібрали палеонтологічні зразки і зразки гірських порід та ідентифікували їх, відтворили палеогеографічні умови минулих геологічних епох. Також здобувачі вищої освіти закріпили теоретичні знання про сучасні фізико-географічні процеси: простежили усі стадії утворення ярів, описали елементи долини річки Псел, вивчили зсувні та карстові процеси. Окрім візуального спостереження, здійснили морфометричні дослідження форм рельєфу та виявили причинно-наслідкові зв’язки між різними процесами та явищами.