18 лютого 2022 р. на кафедрі біології та методики навчання біології для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) ОР «Магістр» (дисципліна «Педагогічні технології в біологічній освіті», викладач – доцент Генкал С.Е.) та ОР «Бакалавр» (дисципліна «Методика навчання біології та природознавства», викладач – доцент Міронець Л.П.) була проведена лекція «Дидактичні можливості ІКТ-технологій для організації дистанційного та змішаного навчання на уроках біології» Батурою Юлією Олександрівною – стейкхолдером, фасилітатором, спікером освітнього проєкту «На Урок», фахівцем з впровадження та реалізації STEM-проєктів. На лекції була присутня завідувачка кафедри – доцент Литвиненко Ю.І.
Студенти прослухали інтерактивну лекцію щодо використання онлайн-сервісів на уроках біології. Лекція проходила у форматі живого уроку (live lesson) на платформі Quizziz, де студенти були у ролі учнів на дистанційному уроці та змогли практично оцінити переваги та недоліки даної платформи.
Протягом лекції студенти розглянули та обговорили можливості онлайн-сервісів для організації синхронних та асинхронних уроків біології.
Слухачів дуже зацікавили онлайн-дошки: Padlet, Linoit, Jamboard для організації спільної роботи учнів, а також функціонал сервісів Liveworksheets.com, Wizer.me, Canva для створення інтерактивних робочих аркушів, спільна робота над проєктами за допомогою сервісу Trello.com, переваги та недоліки сервісів Kahoot, Word wall, Leararning Apps для актуалізації, узагальнення, контролю знань, створення онлайн-тренажерів тощо. Також були обговорені особливості платформи Google Classroom як системи управління навчанням (LMS).
Студенти мали ряд запитань стосовно зручності, доцільності та ефективності використання онлайн-сервісів відповідно до вікових особливостей учнів, специфіки предмету, гігієнічних норм (санітарний регламент) та можливостей автоматичного оцінювання, зворотнього зв’язку та створення архіву робіт учнів.
Наприкінці заняття здобувачі освіти висловили щирі слова вдячності Юлії Олександрівні за цікаву та змістовну лекцію.