25 жовтня 2023 р. у групі здобувачів освіти 4-го курсу спеціальністі 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) доцент кафедри біології та методики навчання біології, канд. біол. наук, В.М. Торяник провела відкрите лабораторне заняття з навчальної дисципліни «Генетика з основами селекції» на тему «Цитологічні основи спадковості».
Теоретична і експериментальна частина змісту лабораторного заняття були забезпечені необхідними інформаційно-методичними матеріалами (методичної розробкою заняття у робочому зошиті з вказанням лінків рекомендованих першоджерел, мультимедійними презентаціями програмного змісту теми, відеофрагментом із серії 100 Greatest Discoveries) завчасно оприлюдненими викладачем на сторінці курсу.
Основний зміст аудиторної роботи на занятті був реалізований здобувачами освіти (за менторства викладача) в процесі виконання двох лабораторних робіт: «Морфологія гігантських хромосом у слинних залозах личинок дрозофіли та хірономуса» та «Визначення мітотичної активності меристеми корінців цибулі-батуна (Alium sp.)».
Щоб здобувачі освіти в режимі онлайн змогли цілком самостійно виконати практичні завдання лабораторних робіт, отримати та проаналізувати певні результати, викладач підготував їх у форматі «практичних на папері».
З метою контролю знань з теми лабораторного заняття в кінці заняття здобувачі освіти відповіли на тестові запитання, завантажені у вигляді діяльності «Тест» у Moodle.
Також, в процесі роботи на лабораторному занятті здобувачі освіти прокачали такі скіли, як здатність свідомо застосовувати набуті знання, доводити власні думки, ідеї та критичне мислення; опрацювали такі професійно-значущі трансверсальні компетентності, як здатність систематизації, інтерпретації та аналізу інформації (Critical thinking, problem solving, reasoning, analysis, interpretation, synthesizing information); дослідницькі вміння і пізнавальна активність (Research skills and practices, interrogative questioning); наполегливість, здатність до самоконтролю й самоаналізу, адаптивність та дисциплінованість (Perseverance, self-direction, planning, self-discipline, adaptability, initiative); здатність до усної комунікації та активного слухання (Oral communication, public speaking and listening).
Навчаємось, працюємо, формуємо майбутнього сучасного вчителя! Дякуємо ЗСУ, усім Силам Оборони за можливості!