Академічна доброчесність є моральним ядром академічної культури, запорукою успіху освіти сучасного студента.
Одним із шляхів культивування академічної культури і доброчесності здобувачів освіти є вільний вибір навчальних дисциплін здобувачами освіти та збільшення кількості вибіркових дисциплін у навчальних планах. Вільний вибір студента робить його не тільки вмотивованим до навчання, а й підвищує відповідальність за власний вибір.
18 березня 2024 р. для здобувачів 612 групи (спеціальність 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) та 614 групи (спеціальність 091 Біологія та біохімія) завідувачем кафедри біології та МНБ доц. Ю.І. Литвиненко було проведено зустріч на тему «Академічна доброчесність та індивідуальна освітня траєкторія».
Разом зі студентами обговорили питання формування індивідуальної освітньої траєкторії, ролі вибіркових дисциплін, неформальної та інформальної освіти у цьому. Були проаналізовані існуючі можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти, з урахуванням його потреб та індивідуальних особливостей, зокрема через вільне обрання навчальних дисциплін.
Юлія Іванівна висвітлила основні моменти в контексті формування індивідуальної освітньої траєкторії, а також механізм вибору дисциплін на 2024–2025 навчальний рік. Завідувач кафедри нагадала студентам основні пункти «Положення про вільний вибір навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти», а також зосередила увагу здобувачів освіти на змістовному наповнення каталогу вибіркових дисциплін, кількості позицій для вільного вибору та на подальших діях з обрання цих дисциплін у персональному електронному кабінеті.
Під час зустрічі також були з’ясовані питання, що стосувалися вибору здобувачами І курсу спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) бакалаврського рівня відповідної освітньо-професійної програми, які реалізуються у рамках спеціальності.