Викладачі природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка продовжують активно опановувати інноваційні підходи до навчання, щоб забезпечити високу якість підготовки майбутніх фахівців.
30 квітня 2025 року науково-педагогічні працівники факультету взяли участь в онлайн-воркшопі "Формування наскрізних умінь засобами STEM-технологій", який проводив Центр професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради в рамках проєкту "Упровадження елементів STEM-освіти: від теорії до практики".
Викладачі доєднались до онлайн-трансляції заходу, щоб ознайомитись із новітніми методиками викладання та розширити свій професійний інструментарій. Особливий інтерес викликали практичні аспекти впровадження STEM-підходу, який сприяє формуванню ключових компетентностей у здобувачів освіти.
Під час воркшопу консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради Алла Кучерова розкрила сутність STEM-технологій та їхню роль у розвитку наскрізних умінь, таких як критичне мислення, креативність, співпраця та комунікація.
Учителька Сумської початкової школи № 30 "Унікум" Юлія Піскун поділилася досвідом впровадження STEM-активностей у своєму закладі, демонструючи, як через практичні досліди та конструювання можна розвивати аналітичні навички учнів та вміння працювати в команді.
Ольга Басова, вчителька інформатики КУ Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27, представила досвід використання технології доповненої реальності та штучного інтелекту як сучасних компонентів STEM-освіти.
Викладачі-учасники вокшопу отримали доступ до корисних онлайн-ресурсів та інструментів для подальшого впровадження елементів STEM-освіти у свою педагогічну практику, що дозволить їм готувати студентів до викликів сучасного технологічного світу.