Новини факультету

Педагогічна формула уроку хімії: досвід, практика, натхнення

30 квітня 2025 року на кафедрі біології людини, хімії та методики навчання хімії відбулася гостьова лекція вчителя-практика Глови Оксани Анатоліївни для здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хімія) в рамках дисципліни "Методика навчання хімії".

Здобувачі освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти ознайомилися з досвідом викладання хімії, грунтовно представленим під час лекції на тему "Педагогічна формула уроку хімії: досвід, практика, натхнення".

Оксана Анатоліївна - стейкхолдер спеціальності 014 Середня освіта (Хімія) - розкрила перед майбутніми педагогами практичний бік професії. Вона детально розповіла про свій багаторічний досвід роботи в Комунальній установі Сумський навчально-виховний комплекс №16 імені Олексія Братушки "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Сумської міської ради та продемонструвала сучасний методичний інструментарій, який використовує на уроках хімії.

Під час лекції здобувачі освіти отримали не лише теоретичні знання, але й практичні поради щодо організації освітнього процесу, побудови ефективної комунікації з учнями та вирішення складних педагогічних ситуацій. Особливу цінність мали приклади з власного досвіду лекторки, які ілюстрували успішне поєднання класичних методик із сучасними інноваційними підходами.

Кафедра біології людини, хімії та методики навчання хімії цілеспрямовано запрошує вчителів-практиків для проведення гостьових лекцій, визнаючи виняткову важливість практичного компоненту в підготовці майбутніх педагогів. Такі зустрічі дають студентам можливість почути про реалії шкільного життя безпосередньо від тих, хто щодня працює з учнями.

Здобувачі освіти активно долучалися до обговорення, ставили питання та отримували вичерпні відповіді від досвідченого педагога. Подібні заходи значно підвищують якість підготовки майбутніх вчителів хімії, надаючи їм можливість побачити професію зсередини ще до початку самостійної педагогічної діяльності.

Меню