Практика проводиться як єдиний цикл занять, що підпорядковується завданням підготовки вчителя, є продовженням аудиторного навчання, об’єднуючи елементи наукової та експериментальної роботи.
Польова практика з методики навчання біології сприяє формуванню в студентів умінь організації експериментально-практичної діяльності учнів, поглиблює професійні вміння реалізації позакласної та позашкільної натуралістичної роботи, екологічного та природоохоронного виховання учнів.
Під час польової практики з Методики навчання біології (викладач – канд. пед. н., доцент Генкал С.Е.) студенти 642, 643, 644 груп відвідали Сумський міський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. В центрі створений куточок живої природи (38 видів тварин), комплекс акваріумного рибництва (45 видів акваріумних мешканців), кабінет екології та краєзнавства, навчально-тваринницька ферма (17 видів с/г тварин, представлених 27 породами).
Студенти ознайомилися з напрямами роботи центру еколого-натуралістичної творчості (біологічним, екологічним, природоохоронним, краєзнавчим, валеологічним, декоративно-ужитковим, художньо-естетичним, дослідно-експериментальним, профорієнтаційним, реабілітаційно-оздоровчим), формами, методами організації дослідницької діяльності учнів, розвитку пізнавального інтересу, виховання в учнів біоетичного, дбайливого, раціонального ставлення до живої природи.
Позитивні емоції та інтерес у студентів викликало спілкування з мешканцями куточку живої природи. Студенти відзначили, що природа як жива лабораторія надає великої естетичної насолоди та спонукає дізнатися всі секрети її існування.
Висловлюємо вдячність співробітникам Сумського міського центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді за цікаву екскурсію та співпрацю.