Новини факультету

Засідання науково-методичної комісії на природничо-географічному факультеті

17 листопада 2022 року відбулося планове засідання науково-методичної комісії природничо-географічного факультету у змішаному форматі. На засіданні були присутні Вакал А.П., Генкал С.Е., Говорун О.В., Корнус О.Г., Корнус А.О., Бабенко О.М., Харченко Ю.В. та голова комісії – Міронець Л.П.

На порядок денний було винесено та розглянуто ряд питань, зокрема:

  • обговорили методику організації роботи з обдарованими учнями, відзначили, що на природничо-географічному факультеті постійно проводяться різноманітні заходи, спрямовані на залучення учнів та обдарованої молоді до вивчення природничих наук, а саме: «Хімічний експериментаріум», «Природничий квест», конференція-конкурс «Молодь. Наука. Природа», тощо;
  • розглянули стан навчально-методичного забезпечення ОП, які реалізуються на ПГФ. Результати моніторингу показали задовільне забезпечення освітніх програм силабусами та робочими програмами;
  • проаналізували результати анонімного онлайн-опитування здобувачів вищої освіти щодо здійснення дистанційного навчання в умовах воєнного стану, згідно із якими суттєвих зауважень до якості освітнього процесу на природничо-географічному факультеті не виявлено;
  • обговорили заходи для забезпечення відповідної якості надання освітніх послуг в умовах дистанційного навчання та сформулювали ряд пропозицій. Зокрема: рекомендувати центру якості надання освітніх послуг, навчальному відділу університету, лабораторії дистанційного навчання СумДПУ імені А.С. Макаренка, членам науково - методичної комісії природничо-географічного факультету та відповідальним особам за дистанційне навчання на ПГФ:
  1. Здійснювати регулярний (1 раз на семестр) моніторинг навчально-методичного забезпечення освітніх компонентів ОПП на платформі Moodle з подальшим звітом результатів на вченій раді факультету/інституту.
  2. Оголосити конкурс на кращий курс у Moodle та вкінці навчального 2022-2023 року нагородити переможців.
  3. Рекомендувати науково-педагогічним працівникам збільшити кількість наочності до кожного курсу Moodle (презентації до занять, відеозаписи власних занять, посилання на відео в YouTube та інше). Всі презентації завантажити у хмарні сервіси та надати посилання до них здобувачам освіти через альтернативні засоби зв’язку (електронна пошта, вайбер, телеграм та ін.).
  4. Встановити мінімальний термін прийому завдань – три дні. Залежно від виду завдань і ситуації в Україні та регіоні – дедлайн не встановлювати.
  5. Систематично нагадувати здобувачам освіти про графік консультацій викладачів кожної кафедри щотижнево та, з метою корекції знань студентів вкінці семестру рекомендувати науково-педагогічним працівникам провести інтегровані (узагальнюючі з курсу) консультації.
  6. Залучати студентське самоврядування до покращення організації освітнього процесу. Зокрема, для студентів 1 курсу, які мають проблеми із навчанням прикріпити успішного студента старшого курсу даної освітньої програми і запровадити систему «студентських хелперів» чи «студентських тьюторів».
  • ознайомилися зі звітом студентського самоврядування та обговорили способи залучення органів студентського самоврядування до розробки заходів, спрямованих на покращення організації освітнього процесу.

З вірою у ЗСУ, за підтримки ЗСУ природничо-географічний факультет продовжує якісно надавати освітні послуги!

Меню