Новини факультету

Участь викладачів та здобувачів вищої освіти природничо-географічного факультету у вебінарі «Платформа «Labster»: використання віртуальних симуляцій у навчанні»

2 грудня 2022 року МОН України та «Labster» – провідна платформа для віртуальних лабораторій та інтерактивної науки провели спільний вебінар на тему: «Платформа «Labster»: використання віртуальних симуляцій у навчанні».

Головна мета – забезпечення доступу до якісного дистанційного та змішаного навчання на платформі «Labster», що надає безкоштовний доступ до своїх інтерактивних курсів до всіх шкіл, коледжів та університетів України.

«Надзвичайно важливо розширювати можливості наших викладачів та надавати всім українським учням і студентам ефективні засоби для опанування нових технологій та наукової діяльності, незалежно від того, ким вони прагнуть стати у майбутньому – урядовцями, підприємцями, фермерами чи лікарями. Після завершення навчання молодь має бути готовою привнести набутий інтелектуальний досвід до тієї царини, де реалізовуватиме свій потенціал, адже наука є фундаментом для кожної сфери діяльності. Ми вдячні платформі «Labster» за надання доступу до передової платформи «STEM-освіта», доступної у будь-якому місці і в будь-який час, для всіх українських шкіл, коледжів та університетів», – зазначив Перший заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко.

Унікальна пропозиція платформи «Labster» дозволить понад 4,5 млн учнів і студентів у кожному закладі освіти в Україні навчатися, використовуючи визнані у світі віртуальні наукові симуляції від платформи «Labster» протягом року. Викладачі можуть легко знайти корисні для їхніх дисциплін інтерактивні симуляції серед 300 доступних та ефективно впровадити їх у навчальний процес, зробити його цікавішим та ефективнішим.

«Для нас велика честь надати повну підтримку українським викладачам і студентам, які продовжують навчання, незважаючи на складні обставини, в яких живуть. Уможливлення доступу до нашої високоякісної інтерактивної наукової навчальної платформи в Україні узгоджується з баченням платформи «Labster» щодо надання можливості наступному поколінню вчених змінювати світ», – підкреслив Майкл Бодекер Дженсен, співзасновник і генеральний директор платформи «Labster».

Окрім надання доступу до свого каталогу симуляцій, платформа «Labster» також надасть послуги з професійного розвитку та технічну підтримку для всіх викладачів і студентів з видачею відповідних сертифікатів [https://mon.gov.ua].

Платформа «Labster» – світовий лідер з розроблення віртуальних навчальних симуляторів, завдяки яким успішно навчаються вже 5 млн. студентів та учнів 3000 навчальних закладів в 70 країнах світу. Віртуальні симуляції на платформі доступні з таких галузей: анатомія та фізіологія; біохімія; біологія; біотехнологія; хімія; наука про землю; мікробіологія; фізика та інші.

У вебінарі взяли участь здобувачі вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Географія), 014 Середня освіта (Хімія), 091 Біологія та 106 Географія першого та другого рівнів вищої освіти та викладачі природничо-географічного факультету СумДПУ імені А.С. Макаренка.

Віримо у швидку можливість навчатися офлайн, але будемо використовувати новітні розробки у галузі природничої освіти. 

Меню