Новини факультету

Настановча конференція з виробничої (педагогічної) практики студентів ОР Бакалавр

31 січня 2023 року на природничо-географічному факультеті відбулася настановча конференція з виробничої (педагогічної) практики студентів ІV курсу спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Географія), 014 Середня освіта (Хімія), в якій взяли участь завідуюча відділом практики Ємець І.В., декан ПГФ доц. Міронець Л.П., керівники практики доц. Генкал С.Е., доц. Бабенко О.М., доц. Корнус О.Г., методист з психології доц. Вертель А.В., методист з педагогіки доц. Проценко І.І.

Педагогічна практика є важливим етапом у системі фахової підготовки, першою ланкою професійного становлення майбутніх вчителів. У цей період закладаються основи майбутньої професійної діяльності, відбувається оволодіння педагогічною майстерністю, формуються професійні якості особистості вчителя, зміцнюється інтерес до майбутньої професії.

Декан ПГФ доц. Міронець Л.П. привітала студентів із початком виробничої практики та висловила сподівання, що студенти зуміють закріпити теоретичні знання на практиці, відчують переваги обраної професії. Завідуюча відділом практики Ємець І.В. пояснила організаційні засади педагогічної практики та повідомила про розподіл студентів у ЗЗСО.

Керівники практики доц. Генкал С.Е., доц. Бабенко О.М., доц. Корнус О.Г. у своїх виступах побажали успіхів на шляху професійного становлення, ознайомили студентів з програмою, метою та завданнями педагогічної практики, акцентували увагу на оформленні звітної документації.

Зі словами-настановами до студентів звернулися методисти доц. Вертель А.В., Проценко І.І. Вони окреслили основні завдання зі свого профілю, звернули увагу на оформлення звітів і матеріалів з практики, звернулися до проблемних моментів, які можуть виникнути під час виконання окремих завдань психолого-педагогічного спрямування.

Під час конференції студенти були активними, задавали запитання з різних аспектів організаційної та навчально-виховної роботи. Висловлюємо впевненість у тому, що студенти справляться з усіма завданнями виробничої практики та продемонструють високий рівень теоретичної, психолого-педагогічної та методичної підготовки, яку вони пройшли за весь період навчання. 

Меню