Освітньо-професійні програми
Бакалавр
Освітньо-професійна програма Географія
- Проєкт освітньо-професійної програми
- Зауваження та пропозиції просимо надсилати на [email protected]
- Освітньо-професійна програма
- Навчальний план
- Освітні компоненти
- Перелік вибіркових дисциплін
- Рецензії: Буц Ю.В., Панченко С.М., Вертель В.В.
- Зведена таблиця пропозицій та рекомендацій
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Географія. Біологія та здоров'я людини)
- Проєкт освітньо-професійної програми
- Зауваження та пропозиції просимо надсилати на [email protected]
- Освітньо-професійна програма
- Освітні компоненти
- Перелік вибіркових дисциплін
- Відгуки: Авраменко В.В., Кучменко Е.В., Медуниця О., Сахнюк Т., Скороход С.П.
- Рецензії: Білоус С.М., Василенко Ю., Сахнюк В.Г.
Освітньо-професійна програма (Географія. Англійська мова)
- Проєкт освітньо-професійної програми
- Зауваження та пропозиції просимо надсилати на [email protected]
- Освітньо-професійна програма
- Освітні компоненти
- Перелік вибіркових дисциплін
- Зведена таблиця пропозицій та рекомендацій
Магістр
Освітньо-професійна програма Географія
- Проєкт освітньо-професійної програми
- Зауваження та пропозиції просимо надсилати на [email protected]
- Освітньо-професійна програма
- Освітні компоненти
- Перелік вибіркових дисциплін
- Відгуки: Панченко С.М., Тупик С.
- Рецензії: Буц Ю.В., Пак С.Я., Підгрушний Г.П., Тесленко Т.М.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Географія)
- Проєкт освітньо-професійної програми
- Зауваження та пропозиції просимо надсилати на [email protected]
- Освітньо-професійна програма
- Освітні компоненти
- Перелік вибіркових дисциплін
- Відгуки: Авраменко В.В., Кучменко Е.В., Медуниця О., Пугач А., Сахнюк Т., Скороход С.П.
- Рецензії: Білоус С.М., Василенко Ю., Голосніченко Б.М., Сахнюк В.Г., Щербань Н.М.
Пропозиції щодо щорічного
перегляду освітньо-професійних програм та їхніх освітніх компонентів з метою вдосконалення
приймаються до 20 березня поточного року.
Освітньо-професійні програми враховують вимоги Закону України «Про вищу освіту», Національної рамки кваліфікацій, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1341 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 509 від 12.06.2019 р. і № 519 від 25.06.2020 р.).
Важливість освітніх програм полягає в необхідності забезпеченні підготовки професіоналів відповідно до Національного класифікатора професій ДК 003:2010 (із змінами, внесеними згідно Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 923 від 16.08.2012 р., № 1361 від 18.11.2014 р., № 1084 від 02.09.2015 р., № 394 від 04.03.2016 р., № 1328 від 10.08.2016 р., № 1542 від 26.10.2017 р., № 1744 від 30.11.2017 р., № 259 від 15.02.2019 р.), у формуванні інтегральної, загальних та фахових компетентностей, необхідних майбутнім учителям географії та біології і географам для успішного виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі сучасної географічної науки, при дослідженнях географічної оболонки як глобальної геосистеми, геосистем менших рівнів, вивченні форм територіальної організації природних і соціально-економічних процесів.
Цілі ОПП відповідають місії та стратегії педагогічного університету (статуту) щодо забезпечення якісної фундаментальної наукової та професійно-прикладної підготовки висококваліфікованих педагогічних працівників та фахівців у галузі географія у північно-східному регіоні України.
Інструменти та обладнання: устаткування, необхідне для виконання навчального плану (картографічне і топографо-геодезичне, метеорологічне та інше обладнання, геологічні колекції, набори для визначення мінералів та гірських порід), туристичне спорядження, технічні засоби навчання, друковані та інтернет-джерела інформації, необхідні в освітньому процесі; використання бази закладів загальної освіти, закладів вищої освіти та інших установ як баз для проведення навчальних і виробничих практик (згідно укладених договорів про співпрацю).
Освітньо-професійні програми містять інтегральну, загальні та професійні (фахові) компетентності, нормативний зміст підготовки та результати навчання фахівців, які здатні вирішувати складні професійні завдання в галузі географії та географічної освіти.
Закінчивши навчання за відповідними рівнями вищої освіти, випускники можуть працювати:
асистентами вчителя, вчителями географії;
асистентами вчителя, вчителями біології та здоров’я людини;
лаборантами (освіта);
організаторами позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми (краєзнавчо-туристична робота);
науковими співробітниками (географія);
географами (фізична та політична географія);
географами-економістами;
фахівцями з розміщення продуктивних сил та регіональної економіки;
організаторами природокористування.
Окрім цього, випускники можуть працювати у різних установах гідрометслужби, геологічних розвідувальних організаціях, у дослідницьких, проектних та бізнесових установах, що займаються географічними, геологічними, регіональними економічними дослідженнями; проблемами моніторингу природного середовища, міжнародного екологічного співробітництва; у структурах державного, регіонального та міського управління, аналітичних центрах, у сфері міського та просторового планування, туризму; комерційних та приватних картографічних підприємствах і організаціях.