Освітньо-професійні програми

Кафедра загальної та регіональної географії

ОР Бакалавр

Спеціальність 014 Середня освіта (Географія)
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Географія. Англійська мова)
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини)
Спеціальність Е4 Науки про Землю

ОР Магістр

Спеціальність 014 Середня освіта (Географія)
Спеціальність Е4 Науки про Землю

Пропозиції щодо щорічного
перегляду освітньо-професійних програм та їхніх освітніх компонентів з метою вдосконалення
приймаються до 20 березня поточного року.


Зворотній зв'язок

Please fill the required field.
Please fill the required field.

* * *

Освітньо-професійні програми враховують вимоги Закону України «Про вищу освіту», Національної рамки кваліфікацій, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1341 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 509 від 12.06.2019 р. і № 519 від 25.06.2020 р.).

Важливість освітніх програм полягає в необхідності забезпеченні підготовки професіоналів відповідно до Національного класифікатора професій ДК 003:2010 (із змінами, внесеними згідно Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 923 від 16.08.2012 р., № 1361 від 18.11.2014 р., № 1084 від 02.09.2015 р., № 394 від 04.03.2016 р., № 1328 від 10.08.2016 р., № 1542 від 26.10.2017 р., № 1744 від 30.11.2017 р., № 259 від 15.02.2019 р.), у формуванні інтегральної, загальних та фахових компетентностей, необхідних майбутнім учителям географії та біології і географам для успішного виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі сучасної географічної науки, при дослідженнях географічної оболонки як глобальної геосистеми, геосистем менших рівнів, вивченні форм територіальної організації природних і соціально-економічних процесів.

Цілі ОПП відповідають місії та стратегії педагогічного університету (статуту) щодо забезпечення якісної фундаментальної наукової та професійно-прикладної підготовки висококваліфікованих педагогічних працівників та фахівців у галузі географія у північно-східному регіоні України.

Інструменти та обладнання: устаткування, необхідне для виконання навчального плану (картографічне і топографо-геодезичне, метеорологічне та інше обладнання, геологічні колекції, набори для визначення мінералів та гірських порід), туристичне спорядження, технічні засоби навчання, друковані та інтернет-джерела інформації, необхідні в освітньому процесі; використання бази закладів загальної освіти, закладів вищої освіти та інших установ як баз для проведення навчальних і виробничих практик (згідно укладених договорів про співпрацю).

Освітньо-професійні програми містять інтегральну, загальні та професійні (фахові) компетентності, нормативний зміст підготовки та результати навчання фахівців, які здатні вирішувати складні професійні завдання в галузі географії та географічної освіти.

Закінчивши навчання за відповідними рівнями вищої освіти, випускники можуть працювати:

  • асистентами вчителя, вчителями географії;
  • асистентами вчителя, вчителями біології та здоров’я людини;
  • лаборантами (освіта);
  • організаторами позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми (краєзнавчо-туристична робота);
  • науковими співробітниками (географія);
  • географами (фізична та політична географія);
  • географами-економістами;
  • фахівцями з розміщення продуктивних сил та регіональної економіки;
  • організаторами природокористування.

Окрім цього, випускники можуть працювати у різних установах гідрометслужби, геологічних розвідувальних організаціях, у дослідницьких, проектних та бізнесових установах, що займаються географічними, геологічними, регіональними економічними дослідженнями; проблемами моніторингу природного середовища, міжнародного екологічного співробітництва; у структурах державного, регіонального та міського управління, аналітичних центрах, у сфері міського та просторового планування, туризму; комерційних та приватних картографічних підприємствах і організаціях.

Меню