23 березня 2023 р. відбулася підсумкова конференція з педагогічної (виробничої) практики студентів ОР Бакалавр, спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014 Середня освіта (Географія), 014 Середня освіта (Хімія).
На конференції були присутні керівники педагогічної практики – Генкал С.Е., Бабенко О.М., Корнус О.Г., методисти – Корнус А.О., Вертель А.В., Проценко І.І., завідуюча відділом практики Ємець І.В. Безперервна педагогічна практика проходила з 1 лютого по 24 березня 2023 року в закладах загальної середньої освіти.
Педагогічна практика – один із напрямів підготовки майбутніх учителів до самостійної педагогічної діяльності. Вона займає чільне місце в системі формування професійних компетентностей, умінь і навичок студентів. Діяльність студентів у період практики є аналогом професіональної діяльності вчителя, включає всі її види та функції. Вона являє собою органічну складову освітнього процесу в закладі вищої освіти, забезпечуючи поєднання теоретичної підготовки студентів з практичною діяльністю в закладах загальної середньої освіти.
Під час педагогічної практики студенти виконувати навчальну, виховну, профорієнтаційну роботу, проводили психолого-педагогічні дослідження, що дало їм можливість переконатися у правильності обраного професійного шляху. На підсумковій конференції студенти надали презентації результатів проходження практики, розповіли про заняття, які вони проводили, підкреслили значущість практики для професійного розвитку. Студенти виявили вміння аналізувати роботу вчителя та здійснювати власну педагогічну діяльність, проєктувати, проводити компетентнісно-формувальні уроки та позакласні заходи, стимулювати мотивацію учнів до навчання. Також здобувачі освіти поділилися позитивними враженнями від педагогічної практики, висловили бажання продовжувати діяльність на педагогічній ниві та за місцем проходження практики отримали високі оцінки.
Природничо-географічний факультет висловлює подяку педагогічним колективам закладів загальної середньої освіти за співпрацю та підтримку наших студентів під час їхнього професійного становлення.