З 23 по 29 квітня 2023 року декан природничо-географічного факультету, к.пед.н., доцент Людмила Петрівна Міронець брала участь у літній школі «Project acquisition and management», яку проводить для 26 партнерських ЗВО Університет імені Адама Міцкевича в Познані Adam Mickiewicz University: https://goo.gl та проходить в Dębina Palace: https://goo.gl
28 квітня 2023 року на кафедрі біології людини, хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету СумДПУ імені А.С. Макаренка в межах Днів студентської науки відбулася Регіональна студентська наукова конференція «ІV НАУКОВІ БІОЛОГО-ХІМІЧНІ ЧИТАННЯ».
27 квітня 2023 р. за програмою Днів студентської науки на природничо-географічному факультеті в онлайн-форматі відбулася IV Всеукраїнська наукова конференція-конкурс «Молодь. Наука. Природа».
28.04. на ПГФ був проведений Регіональний науковий онлайн-семінар «Проблеми збереження степових екосистем» присвячений 95-річчю створення природного заповідника «Михайлівська цілина».
22-28 квітня 2023 р. на природничо-географічному факультеті відбувся щорічний захід «Дні студентської науки», у рамках якого проведено цілу низку наукових семінарів, конференцій, конкурсів Всеукраїнського, регіонального та університетського рівня.
29 квітня 2023 року к.г.н.. доц. кафедри загальної та регіональної географії Корнус А.О. та к.г.н.. доц. цієї ж кафедри Данильченко О.С. провели майстер-клас для переможців обласного етапу конкурсу-захисту МАН в контексті їх підготовки до захисту наукових робіт на Всеукраїнському етапі конкурсу-захисту наукових робіт.
Доцент кафедри біології та МНБ Говорун О.В. в чергове взяв участь в роботі відкритого онлайн лекторію від проекту Довколоботаніка.
У роковини трагедії науково-педагогічні працівники кафедри біології людини, хімії та методики навчання хімії були запрошені на семінар міжуніверситетського лекторію «Пам'яті Чорнобильської катастрофи».
Залучення фахівців-практиків до проведення навчальних занять у закладі вищої освіти - це важливий спосіб передачі педагогічного досвіду, налагодження зв’язку між поколіннями вчителів, залучення студентів до обговорення актуальних питань системи освіти.