Код н/д |
Компоненти освітньо-професійної програми |
Робоча програма |
Силабус |
Цикл загальної підготовки |
ОК 1.1. |
Історія та культура України |
|
|
ОК 1.2. |
Українська мова за професійним спрямуванням |
|
|
ОК 1.3. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
|
ОК 1.4. |
Фізичне виховання |
|
|
ОК 1.5. |
Іноземна мова |
|
|
Цикл професійної підготовки |
ОК 2.1. |
Психологія |
|
|
ОК 2.2. |
Педагогіка |
|
|
ОК 2.3. |
Основи інклюзивного навчання |
|
|
ОК 2.4. |
Цитологія з основами гістології та ембріології |
 |
|
ОК 2.5. |
Мікробіологія з основами вірусології |
 |
|
ОК 2.6. |
Мікологія |
 |
 |
ОК 2.7. |
Ботаніка |
 |
 |
ОК 2.8. |
Зоологія |
  |
|
ОК 2.9. |
Анатомія людини з основами здоров’я людини |
|
|
ОК 2.10. |
Вступ до спеціальності психологія |
|
|
ОК 2.11. |
Психодіагностика |
|
|
ОК 2.12. |
Диференціальна психологія |
|
|
ОК 2.13. |
Зоопсихологія |
|
|
ОК 2.14. |
Загальна екологія |
|
|
ОК 2.15. |
Молекулярна біологія з основами біотехнології |
|
|
ОК 2.16. |
Екосистемологія |
|
|
ОК 2.17. |
Фізіологія людини |
|
|
ОК 2.18. |
Методика навчання основ здоров’я людини |
|
|
ОК 2.19. |
Фізіологія рослин |
|
|
ОК 2.20. |
Методика навчання біології та природознавства |
|
|
ОК 2.21. |
Основи психокорекції |
|
|
ОК 2.22. |
Патопсихологія |
|
|
ОК 2.23. |
Еволюційне вчення |
|
|
ОК 2.24. |
Генетика з основами селекції |
|
|
Практична підготовка |
ОК 3.1. |
Навчальна практика з біології (ботаніка, зоологія) |
 |
|
ОК 3.2. |
Навчальна практика з біології (МНБ, фізіологія рослин) |
|
|
ОК 3.3. |
Навчальна практика з біології (генетика) |
|
|
ОК 3.4. |
Виробнича практика (пропедевтична у ЗЗСО) |
|
|
ОК 3.5. |
Навчальна в ЗЗСО |
|
|
ОК 3.6. |
Виробнича практика в ЗЗСО |
|
|
ОК 3.7. |
Виробнича психологічна практика |
|
|
Курсові роботи |
ОК 4.1. |
Курсова робота з психології |
|
|
ОК 4.2. |
Курсова робота з біології |
|
|
Підсумкова атестація |
ОК 5.1. |
Кваліфікаційний іспит з біології та методики навчання біології |
|
|
ОК 5.2. |
Комплексний кваліфікаційний іспит з психології та педагогічних дисциплін |
|
|
Вибіркові компоненти освітньо-професійної програми |
ВБ 1.1. |
Основи наукових досліджень |
|
|
ВБ 1.2. |
Паразитологія |
|
|
ВБ 1.3. |
Лікарські рослини з основами фітотерапії |
 |
|
ВБ 1.4. |
Дитяча психологія |
|
|
ВБ 1.5. |
Біоіндикація і біотестування |
|
|
ВБ 1.6. |
Вибрані питання природознавства |
 |
|
ВБ 1.7. |
Історія розвитку біосфери |
|
|
ВБ 1.8. |
Рослинництво |
 |
 |
ВБ 1.9. |
Ландшафтний дизайн |
 |
 |
ВБ 1.10. |
Тваринництво |
|
|
ВБ 1.11. |
|
|
|
ВБ 1.12. |
|
|
|
ВБ 1.13. |
|
|
|
ВБ 1.14. |
|
|
|
ВБ 1.15. |
|
|
|