| Код н/д | Компоненти освітньо-професійної програми | Робоча програма | Силабус |
| Цикл загальної підготовки | |||
| ОК 1.1. | Історія та культура України | ||
| ОК 1.2. | Українська мова за професійним спрямуванням | ||
| ОК 1.3. | Інформаційно-комунікаційні технології | ||
| ОК 1.4. | Фізичне виховання | ||
| ОК 1.5. | Іноземна мова | ||
| Цикл професійної підготовки | |||
| ОК 2.1. | Психологія | ||
| ОК 2.2. | Педагогіка | ||
| ОК 2.3. | Основи інклюзивного навчання | ||
| ОК 2.4. | Цитологія з основами гістології та ембріології | ||
| ОК 2.5. | Мікробіологія з основами вірусології | ||
| ОК 2.6. | Мікологія | ||
| ОК 2.7. | Ботаніка | ||
| ОК 2.8. | Зоологія | ||
| ОК 2.9. | Анатомія людини з основами здоров’я людини | ||
| ОК 2.10. | Вступ до спеціальності психологія | ||
| ОК 2.11. | Психодіагностика | ||
| ОК 2.12. | Диференціальна психологія | ||
| ОК 2.13. | Зоопсихологія | ||
| ОК 2.14. | Загальна екологія | ||
| ОК 2.15. | Молекулярна біологія з основами біотехнології | ||
| ОК 2.16. | Екосистемологія | ||
| ОК 2.17. | Фізіологія людини | ||
| ОК 2.18. | Методика навчання основ здоров’я людини | ||
| ОК 2.19. | Фізіологія рослин | ||
| ОК 2.20. | Методика навчання біології та природознавства | ||
| ОК 2.21. | Основи психокорекції | ||
| ОК 2.22. | Патопсихологія | ||
| ОК 2.23. | Еволюційне вчення | ||
| ОК 2.24. | Генетика з основами селекції | ||
| Практична підготовка | |||
| ОК 3.1. | Навчальна практика з біології (ботаніка, зоологія) | ||
| ОК 3.2. | Навчальна практика з біології (МНБ, фізіологія рослин) | ||
| ОК 3.3. | Навчальна практика з біології (генетика) | ||
| ОК 3.4. | Виробнича практика (пропедевтична у ЗЗСО) | ||
| ОК 3.5. | Навчальна в ЗЗСО | ||
| ОК 3.6. | Виробнича практика в ЗЗСО | ||
| ОК 3.7. | Виробнича психологічна практика | ||
| Курсові роботи | |||
| ОК 4.1. | Курсова робота з психології | ||
| ОК 4.2. | Курсова робота з біології | ||
| Підсумкова атестація | |||
| ОК 5.1. | Кваліфікаційний іспит з біології та методики навчання біології | ||
| ОК 5.2. | Комплексний кваліфікаційний іспит з психології та педагогічних дисциплін | ||
| Вибіркові компоненти освітньо-професійної програми | |||
| ВБ 1.1. | Основи наукових досліджень | ||
| ВБ 1.2. | Паразитологія | ||
| ВБ 1.3. | Лікарські рослини з основами фітотерапії | ||
| ВБ 1.4. | Дитяча психологія | ||
| ВБ 1.5. | Біоіндикація і біотестування | ||
| ВБ 1.6. | Вибрані питання природознавства | ||
| ВБ 1.7. | Історія розвитку біосфери | ||
| ВБ 1.8. | Рослинництво | ||
| ВБ 1.9. | Ландшафтний дизайн | ||
| ВБ 1.10. | Тваринництво | ||
| ВБ 1.11. | |||
| ВБ 1.12. | |||
| ВБ 1.13. | |||
| ВБ 1.14. | |||
| ВБ 1.15. | |||