| Код н/д |
Компоненти освітньо-професійної програми |
| Цикл загальної підготовки | |
| ОК 1 | Філософія освіти |
| ОК 2 | Іноземна мова за професійним спрямуванням |
| ОК 3 | Інформаційні технології в освіті |
| Цикл професійної підготовки | |
| ОК 4 | Психологія освіти |
| ОК 5 | Актуальні питання інноваційного розвитку освіти |
| ОК 6 | Методологія та організація наукових досліджень |
| ОК 7 | Сучасні методи та технології навчання інтегрованих курсів природничої освітньої галузі |
| ОК 8 | Фізіологічні основи здоров’я людини |
| ОК 9 | Педагогічні технології в біологічній освіті |
| ОК 10 | Теорія та методика навчання біології та основ здоров’я |
| ОК 11 | Неформальна освіта школярів у галузі природознавства |
| ОК 12 | Молекулярна біологія з основами біотехнології та генної інженерії |
| ОК 13 | Еволюція біорізноманіття |
| ОК 14 | Підготовка кваліфікаційної роботи |
| Практична підготовка | |
| ПП 1 | Виробнича (педагогічна) практика |
| Підсумкова атестація | |
| ПА | Захист кваліфікаційної роботи з біології та методики навчання біології Методичні рекомендації |
| Вибіркові компоненти освітньо-професійної програми | |
| ВБ 1 | Методика розв`язування задач та завдань з біології |
| ВБ 2 | |
| ВБ 3 | |
| ВБ 4 | |
| ВБ 5 | |