Код н/д |
Компоненти освітньо-професійної програми | Робоча програма |
Силабус |
Цикл загальної підготовки | |||
ОК 1.1. | Філософія освіти | ||
ОК 1.2. | Іноземна мова за професійним спрямуванням | ||
ОК 1.3. | Інформаційні технології в освіті | ||
Цикл професійної підготовки | |||
ОК 2.1. | Психологія освіти | ||
ОК 2.2. | Актуальні питання інноваційного розвитку освіти | ||
ОК 2.3. | Методологія та організація наукових досліджень | ||
ОК 2.4. | Основи інтегрованого курсу «Природознавство» та методика його навчання | ||
ОК 2.5. | Фізіологічні основи здоров’я людини | ||
ОК 2.6. | Педагогічні технології в біологічній освіті | ||
ОК 2.7. | Теорія та методика навчання біології в профільних класах | ||
ОК 2.8. | Методика позакласної та позашкільної роботи з біології та природознавства | ||
ОК 2.9. | Молекулярна біологія з основами біотехнології та генної інженерії | ||
ОК 2.10. | Сучасні проблеми еволюції | ||
Практична підготовка | |||
ОК3.1. | Виробнича (педагогічна) практика в ЗЗСО | ||
ОК3.2. | Виробнича (педагогічна) практика в ЗПТО | ||
Підсумкова атестація | |||
ПА4.1. | Підготовка та захист кваліфікаційної роботи Методичні рекомендації |
||
Вибіркові компоненти освітньо-професійної програми | |||
ВБ1.1 | Біологічні основи життя та здоров'я | ||
ВБ1.2 |
Протозоологія
|
||
ВБ1.3 | Сучасні проблеми охорони природи | ||
ВБ1.4 | Екскурсійний практикум з природознавства |