Чудова можливість сумістити дві корисні і приємні справи випала сум’янам цієї суботи - 12 червня 2021 року – неквапливо спостерігати за птахами через потужні біноклі та одночасно насичатися ароматом квітучих рослин ботанічного саду.
Продовжуються екскурсії школярів на кафедру хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету СумДПУ імені А.С.Макаренка. Семикласники з КУ Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б.Берестовського змогли пройти короткий курс історії хімії, ознайомились із хімічними сполуками, що відіграють важливу роль як у різноманітних природних процесах, так і у хімічних виробництвах і в побуті.
Екскурсія учнів 7-В класу Сумської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б. Берестовського від 10.06.2021 року
Зі знайомства з презентацією матеріальної бази кафедр природничо-географічного факультету біля центрального входу СумДПУ імені А.С. Макаренка, організованою з профорієнтаційною метою для учасників ЗНО з біології, розпочалася 10 червня 2021 р. екскурсія учнів 7-В класу Сумської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б. Берестовського на кафедру загальної біології та екології.
Екскурсія учнів 7-В класу Сумської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 ім. Б. Берестовського від 10.06.2021 року.
Три дні тривала навчальна практика із тваринництва, яку передбачено для студентів 3 курсу (ОПП 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) і ОПП 091 Біологія).
На природничо-географічному факультеті традиційно велика увага приділяється науково-дослідній роботі студентів.
7-11 червня у студентів 712 групи триває навчальна практика з топографії (кер. А.О. Корнус). У ході її проведення студенти оволоділи методикою проведення різних топографічних зйомок місцевості (теодолітної, нівелювання, мензульної зйомки); ознайомилися з будовою топогеодезичних приладів, отримали практичні навички укладання топографічних карт і планів.
В рамках проведення краєзнавчо-туристичної практики студенти 3 курсу освітньо-професійної програми Середня освіта (Географія. Біологія та здоров’я людини) проводили дослідження в м. Путивль та Спадщанськлму лісі Конотопського району.
Технології доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальності є джерелом унікальних можливостей для освітян, тому інтерес до можливостей їх використання постійно зростає.